Веломотор/Дирчик 50-80 см3
Китайський виробник любить копіювати гарні продукти, і радянський мотор мопеда Д5/Д6/Д8 не убегнув цієї долі. Водночас китайські виробники вдосконалили цей мотор, встановивши сучасний карбюратор, що дуже позитивно позначилося на потужності двигуна та його довговічності. Між собою двигуни 50 c. і 80с. вирізняються тільки потужністю, по суті це той самий двигун, але з різною куботурністю (потужністю). Їх можна побачити з однаковими назвами F50 і F80, але попри різні назви всі деталі в цих моторах однакові. Веломотор має електронне запалювання й поршневе газорозподілання, легко встановлюється практично на будь-яку техніку та може розганятися до 60 км/год. F80 і F50 мають однаковий вигляд, тому якщо ви хочете переобладнати свій сепед, то краще встановити потужніший двигун. Швидкість однакова, підіймання в гору легше, а двигун не потрібно крутити педалями, щоб подолати силу тяжіння. Для їзди бездоріжжям найкраще переробити "фет-байк" у кросовий мотоцикл. Широкі шини дають змогу велосипеду їздити перетятою місцевістю, піском і брудом, а 80-кубовий двигун легко впорається з труднощами на поворотах і підйомах. Його також можна прикріпити до триколісного велосипеда та використовувати як мопед, ідеальний для поїздок на ринок або за покупками.